Kempen & Cara Mendaftar Dengan Alumni


Untuk makluman bersama, usaha untuk menubuhkan Alumni SMKBS masih ditahap sederhana. Ini kerana masih ramai yang belum submit nama untuk menyertai Alumni.
Oleh yang demikian, saya mohon kepada tuan2 dan puan2 yang belum submit nama untuk berbuat demikian sebelum 15 April 2008. Ini bagi memudahkan saya untuk merancang penubuhan Alumni SMKBS.


Sekiranya ada yang segan untuk memberi nama melalui FS(friendster.com - webmaster), anda bolehlah menghubungi saya melalui telefon atau SMS, atau melalui email di alamat abdullah_alfatih@yahoo.com. Jangan risau, maklumat anda adalah sulit. Hanya akan digunakan untuk tujuan penubuhan Alumni SMKBS.

Saya juga berharap tuan2 dan puan2 dapat menyebarkan berita ini kepada sahabat2 x-SMKBS yang anda kenali. Kerjasama anda amat dihargai.

Bagi yang telah memberikan nama, ribuan terima kasih di atas sokongan dan kerjasama tuan2 dan puan2.

Insyaallah..
Saya akan cuba pastikan bahawa penubuhan Alumni ini mencapai matlamat yang disasarkan. Itupun dengan kerjasama yang padu daripada tuan2 dan puan2.

Setakat ini, kita akan cuba bentuk organisasi dahulu seterusnya barulah kita akan bincang program2 yang bakal dilaksanakan untuk kebaikan sekolah.

Sepatutnya, penubuhan Alumni ini telah lama wujud kerana SMK Bunut Susu telah berusia lebih dr 30 tahun. Atas rasa kesedaran ini, saya cuba untuk berinisiatif menubuhkan Alumni demi membalas jasa baik sekolah. Insyaallah, semoga penubuhan Alumni ini sedikit sebanyak dapat menyumbang kebaikan untuk sekolah.

Wallahua'alam.


Sekian untuk makluman bersama.



ABDULLAH ALAWI BIN ABDUL HALIM
014-8491814
abdullah_alfatih@yahoo.com




Comments :

0 comments to “Kempen & Cara Mendaftar Dengan Alumni”
 

News & Update

Diharapkan semua pengunjung 'subscribe' bagi memudahkan anda mengetahui pengemaskinian terbaru web ini.

Followers

About Me

Dari Mana Anda?